قاضی: با هواداران Ùˆ دایی مشکلی ندارم

قاضی: با هواداران و دایی مشکلی ندارم




 

 


قاضی: با هواداران و دایی مشکلی ندارم


تاریخ : دوشنبه ،
28 مرداد 1392

مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: شيريني همه کار براي به حاشيه بردن استقلال انجام داده اما مشکل من نه با پرسپوليس، نه با هواداران و نه با دايي است.


بعد از اظهارات محمد قاضي در مورد باشگاه پرسپوليس و چگونگي جدايي‌اش از اين باشگاه سعيد شيريني پاسخ مهاجم استقلال را داد.

البته قاضي نيز يک بار ديگر نسبت به صحبت‌هاي سرپرست پرسپوليس واکنش نشان داد که شيريني در اين خصوص صحبت‌هايي را انجام داد اما اين بار محمد قاضي که ظاهرا دل پري از برخي از افراد در باشگاه پرسپوليس دارد اظهار داشت: اول از همه لازم مي‌دانم که به شيريني گوشزد کنم شما هر حرفي که لازم بود براي به حاشيه بردن استقلال بزني تا حالا زده‌اي، پس براي منافع شخصي خودت اسم استقلال و هوادارانش را خرج نکن. هم من و هم خودت خوب مي‌داني که براي به حاشيه بردن استقلال چه کارهايي که نکردي.

مهاجم فصل گذشته تيم پرسپوليس افزود: به احترام دوستاني که در اين دو روز با من تماس گرفتند و خواستند به خاطر آرامش استقلال صحبتي نکنم تصميم گرفتم تا بعد از بازي حرفي نزنم تا آرامش لازم را براي موفقيت در اين بازي داشته باشم اما پس از بازي حرفهاي زيادي در مورد چگونگي قرارداد بستنم با پرسپوليس و عدم بازي کردنم و همچنين چک برگشتي اين آقا خواهم زد.

اتفاقا بايد در مورد اتفاقاتي که براي من و ديگر بازيکنان رقم زده شده حرف بزنم و از شيريني مي‌خواهم هر حرف يا مدرکي براي اثبات صحبت‌هايش دارد، رو کند چون من صحبت‌هايم را با مدارک به صورت مستند مي‌زنم و در مورد تهمت‌هايي که او به من نسبت داده نيز شکايت فوتبالي و غيرفوتبالي خود را آماده کرده‌ام که به مراجع ذيصلاح ارائه مي‌کنم.

قاضي تاکيد کرد: اين مدارک را ارائه مي‌کنم تا همه متوجه شوند مشکل من نه با پرسپوليس، نه با هواداران، بازيکنان و نه با علي دايي است بلکه فقط با خود شيريني مشکل دارم و مطمئنا کساني که به من خيانت کردند به مرور زمان خود را به مردم نشان مي‌دهند.

وي در پايان گفت: اين آخرين صحبت من در اين زمينه قبل از بازي با تيم تايلندي است و هر صحبتي از قول من منتشر شود، صحت ندارد.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل